Saturday, June 25, 2011

Aku sayang Kau !

hmmm daaa :( aku nak kau tahu aku sayang kau dohhh . sumpah . kau je yang faham aku sekrg , even kita takde rapat macam dulu kan . kau busy ngan sape tah pompan tuh . bella hilton jadah lah hahaha. aku jeles taw. yea kau curang ngan aku . kau dah married ngan aku kan dekda ? huh ~ benci . hmmm takpelah daa aku nak kau tahu aku sayang kau sangt . and aku taknak hilang kau mcm aku hilang kawan-2 aku okay ? tapi kalo kau nak mcm tuh takpela. aku terima ( nagis ) HAHAHAHHAAH :D :D
daaa , nanty bawak aku pergy bukit tuh lagi taw , rindu lah :( hmmmmmmmmm .
aku nak cakap kalau nnty aku lalai dan abaikan kau sekejap ingatkan aku supaya aku takpernah lupakan kau!
dan even aku ada bf pon aku takpernah lupa kau daaa. sumpah tak ! 
jaga diri elok-2 , semoga kau happy dengan apa yang kau buad taw .aku selalu sokong kau daa :)
kalao satu hari nanti kita dah tak kawan ke apa ingt aku selalu akan angp kau kawan aku :D :D
sweet tak aku daa :) hahahahhahahaahah .
ILOVEYOU dekda :D :D

No comments:

Post a Comment