Wednesday, September 14, 2011

Whoooo tue sudahhh :D

HAPPY BIRTHDAY TO ME ,
HAPPY BIRTHDAY TO ME ,
HAPPY BIRTHDAY TO NUR SHAZLINA,
HAPPY BIRTHDAY TO ME ;)

Whuuuuuuu , kiteee dahhh tuue lewww. 17teen sudahhh , OMGGG, lepas ni tak boleh nak nagis-2 dah. tak boleh nak ngada-2 dah. alah-2 tak suka lah mcam ni hihiihihih ;( nak macam 2 tahun boleh? masa tuh makan kene suap, nagis pon ada orang pujok. buad salah takde orang nak marah. kan elok mcm tuhhhh. And masa tuh aku comel lagii, orang semua suka hahahahahaha #bapakpunyaperasanbudakni. hiihihih ;) k bfday aku tahun ni dalam bulan syawal. sama leww macam tahun lepas. tapi tahun ni dengan trial sekali. ingtkan time bfday aku takde paper. tapi agama plak =='

K cakap pasal hari jadi ni. semua orang ada hajat kan? macam aku jugak. macam-2 aku hajatkan. tapi nak tunaikan tuh memang lew susah. berdoa Allah tunaikan je apa aku nak k? nak tahu hajatnya apa? k now degar sini ;)

*NAK JADI ANAK YANG LEBIH MENJAGA HATI IBU BAPA.
*TAKNAK KERAS KEPALA LAGI.
*TAKNAK KUAT MERAJOK LAGI #bolehke? hahaha
*SOLAT NAK CUKOPKAN #insyallah ;)
*NAK KEJAR CITA-2 DULU.
*YANG PALING PENTING RESULTS TRIAL BAGI KASI GEMPAK.
*SPM AKU NAK 5A :) HIIHIHIH. #amin ;)
*NAK BF YANG BOLEH JAGA HATI,PERASAN,SAYNG DEKAT AKU ;)
*NAK JAGA HATI BF AKU, NAK SAYANG DIE, IKOT DEGAR KATA DIE. ;p
*AKU HARAP DIE YANG TERAKHIR. #amin ;p
*YANG PENTING AKU NAK MENYNYI JE BOLEH TAK? HAHAHAHHAHAHAH.

k tuh je kot hajat untok setakat ni. Harap-2 termakbul , aminnnn. aku nak mintak maaf kat seseorang boleh? kat sayang busuk, hati, cinta aku. hmmm :( b sayang mintak maaf dari hujung rambot smpai hujung kaki. sayang takpenah nak lebihkan sesapa dari b. b orang yang paling pentg dalam hidup syag. i do evrythg for you sayang. yeahhh iloveyousomuchhh. sayang rindu b ;( b takmau marah-2 lagi boleh tak? sebulan? agak-2 lama ke sekejap? ya ALLAH , dah mcam setahun dah b. hm takpelah kalo sayang bukan yg terbik untok b , b jaga diri leklok okay? kalo hubungan kita terhnti smpai sini je ampun maaf seribu kali sayang mintak kat b. bukan kehendak sayang. sayang selalu pertahankan hubungan ni taw. syang ada b je, wlaupape pon sayang tunggu b. tapi jika satu hari nnty ada seseorg yang lebih baik menggantikan tmpat sayang dihati b, sayang hanya mmpu senyum je :) sayang akan lpaskan b untok tgok b bhgia, bia sayang derita skli pon aslkan b bhgia takpe. ingt tuh k sayag? sorry for my mistake. im waiting you.

K taknak sedih-2 lah okay? whuuuuuuuu :( masa bfday tuhhh strt pkol 12 pagi tuh dah ngs dah , bila syg aku text wish , kawan-2 hmmm :( kawan rapat aku yang gado dlu then baik balik wish. die cakap die sayang aku. k lama tak dgar die cakap mcm tuh. hiihih syang kau nad, diba :) hmmm ops lupa ahad ni jgn lupa dtg rumah okay? bfday party and open house. whuu dah besar pon nak smbot hahah xD k lahhh. busy ni , ni pon amik peluang je nak update bolg yang berabok. btw wish me luck for trial spm. tinggal 3 paper je lagi. whuuuuu bubyeee :* Love-NanaBie'sM <3

No comments:

Post a Comment