Thursday, May 5, 2011

Hari Malang Sedunia .

Okayy first aku nak cakap lama jugak lahh tak update blog ihih. walaupon tak smpai seminggu kan ? hmm now aku nak cerita pasal hari Khamis ,5.5.2011 . huh , kalo bole aku taknak pon lalui hari tuh . sebab apa sebab apa ? entah aa weyh .everthg macam haram , tak betol , aku stress , tension , menagis semua ada weyh .tapi yang best sebab mase tuh aku kat Uluyam ada netball for Negeri . Kawan kawan aku buad aku happy mase tuh . walaupon haya Tuhan je yang tahu hati aku macam mana mase tuh . Korang nak tahu apa hal nye ? okayy listen here . :


*   Hari tuh team aku lawan netball , dah sah sah lahh takot semua adakan ? cikgu bagy harapan besar dekat aku dengan kawan kawan .Sebab under 15 dah kalah . Okayy pagy tuh aku rase semangat jugak lahh kan . lepas dah kene Motivasi sikit dengan cikgucikgu dah tanam dah dalam hati nak menag .Ceh wahh hahaha belagak gilooo nie -,- tapi lepas tuh tahu apa yang jadi ? taraaaaaaaaa :D


* Hari tuh jugak bfday Bf aku Ezzad kan ? Sejujurya memang aku ingat weyh . Tapi bayangkanlahh mase tuh jugak bt3 fone habis , And then charge rosak babi haram . huh kan dah mencarott !!! .
so aku macam lupa ingatan sikit lahh . tapi aku ada send text doakan aku netball . Tapi harapan hancor gila bila die memarah aku .cakap tak wish bfday die . weyhh tahu tak mase tuh dalam kereta aku menagis ? And mase tuh cikgu tanya kenape .aku cerita lahh sebab aku tahu cikgu tuh je yang memahami . And then cikpah cakap (nana kau sabar jela . jagan nak emo sangt karang gangu netball kau , kau biarkan je die dulu ,jagan nagis nagis) lepas degar cikgu cakap aku diam jeeeee . Ezzad aku taktahu nak cakap ngan kau macam mana weyh ? kau tak paham lagsong . dengan kaki aku yang terselioh mase tuh ada kau pike ? huh ~


* Sampai je kat sana . First game Kiteorang menag Alhamdulillah lahh kan ? happy sikit dalam hati aku niee . tapi bila second game Kalah weyh . kecewa giler. and bila aku text die mintak maaf lagy bayangkanla die cakap apa ? ( jagan ganggu aku lagy) serta merta air mata aku jatuh . kat padang tuh jugak aku menjerit kuat kuat . Korang mybe takpenah rase apa aku rasekan ? huh sakit gila weyhhh . and aku amik keputusan memag taknak gangu die dahh . memang mase tuh semagat aku down giler weyhh . aku cari cikpah and cite kat die , tapi cikpah marah coz aku g bukak fone kenapa hahaha . yela kalo tak bukak fone takdela aku dapat text dari ezzad macam tuh .


* Korang nak tahu aku lepaskan tension macam mana ? aku amik bola ntball tuh g kat satu dingding and then aku sepakk kuat kuat bola tuh tanpa pakai kasot. hahahah . bila cikgu cakap jagan buad macam tuh aku cakap aku nak lepaskan tension and then di diam jee . aku buad banyak kali smpai kaki kanan bengkak . terokkan aku ni? ahahaha . sumpah tension haram jadah lahh aku rase mase tuh . rase nak tumbok orng jeeee . korang kalo tension try aa buad benda nieee . tapi nnty kaki sakit aa ahahahaha


*last game semgat dah okayy balik dahh .men punya lahh bermati matian . tapi macam sial dapat pegadil yang pilih kasih .weyh aku rase dia makan rasuah lahh doh . kalo korang ada lah mase tuh memang kompem korang rase nak maki jee . tapi cikgu cikgu ngan parents membe aku dah maki awal dah hahhaha . bapak gangster aa mase tuh kan . macam tak caya pon ada aaa. hahaha . Yang pasty mase tuh aku dah D O W N gilerrrr . muka kat tegah padang tuh macam tempoyak basi dah hahahaha . memacam aku pike mase tuh . tapi yang paling best bila pegadil tuh di blacklist kan . haa amikkk kau !!! memang takkk aa kan kau nak men kasar nagn kiteorang hahahahah :D tapi aku rase salah aku kot tak men bebetol .entah aaa . disebabkan seorang aku tak semgat lagsong macam niee -,-


Okayy now dah tahukan sebab apa? sumpah aku stress gegila macam nie. tak penah aa rase macam nie . balikkk rumah dengan kaki terseliohh , mgrien yang memang haram buad kepala aku sakit , tension yang teramat nyee. paling penting muka dah burn hahaha . Anak kolinggg mari aaa hahaha . tapi kannn malam tadi aku mimpi ezzad :( rinduuu kat diee gegila . and bila bagun pagy , ehh takdela pagy sangat ahha . pukol 11 lebih aku bagun hahahhaha , nikmat gila tidooo :) bila aku bagun tengok fone ada text dariiii ezzad hahaahah . happy jugak . tapi macam pelik nape die text ? kata taknak aku ganggu die ,mybe betol cakap cikpah , biarkan die dulu sebab mase die tangah mara tuh die tak pike apa apa pun . mybe hati die dah lembut . walaupape pon aku nak kau tahu yang aku sayang kau ezzad :) kalo kau bace blog aku nie aku harap kau paham semuanya :) aku sakit sebab kau pon aku harap kau paham . 


dahlahhh panjagn  dahhh cerita ini ahhaha . semoga menjadi iktibar kepada semua ahhahha .bapakkk poyooo minahh nieee .dah dah nak g sembahyang jumaat jap haha giloo -,- nanty ada mase update lagy okayyy . byeee :)

No comments:

Post a Comment