Friday, May 6, 2011

P E N K I D :)

Assalamualaikum :) hihh baik nyee aku hari ni kan ? first blog dah bagy salam haaa macam nie lahh baru bole buad menantu , HAHAHHA eeeyuu sapa lahh yang malang tuh kan ? alolo apa ingat aku jahat sangat ke haa ? Niee perempuan melayu terakhir tahu . HAHAHA Okayy fineee sapa nak muntah dgar aku ckap niee silakan lahh ye :) Okayy hari ni Sabtu , hari yang paling membosankan bagy aku . Tak tahu nak buad apa . So on Facebook and terase nak blogging pasal satu tajuk niee . nak tahu takkk ? Okayy nak listen here . Aku nak cerita pasal P E N K I D :) Mesty korang pelikkan HAHAHHA . Jagan pike bebukan dohhh , Aku lurus lagy nieee HAAHHA , Alhamdulillah :)


Aku ada idea nak cakap pasal P E N K I D niee sebab mase aku g netball rito bersepang P E N K I D weyh . Ya Allah dorang sumpah aku cakap comel nak mampos HAHAHAH , Kalo aku songsang lahh lama dah aku tackle. Tapi ada jugak lahh minat dorang . Astarfirullahalazim Nana apa nie HAHAHHAHA . Niee sume ajaran sesat Cikpah niee AHAHHA ,yela mentang mentang die dapat berkepit dengan Nawar kat sana . Jelousss taw . lagy satu Team netball aku ada usya sorang P E N K I D niee . tak nampak macam permpuan langsong weyh sumpah macam lelaki . Tapi sayang nama die Umi HAHAH . Giler aa muka ganas nama bapak punya jampu . Der tukar lahh nama tuh dulu dohh .Baru aa nampak gangster sikit .yedakk ? HAAHHA . tapi korang tahu tak cikgu gangster aku tuh , Cikpah bagy nama die Omar . Alahhh aku taknak nama tuh tak sukaaaaaaa . Kampong sangat aaa nama Omar tuh . Kalo aku plak aku bagy nama die Amy HAHAH . kire sepadan lah kan . Umi = Amy . Auwwwwww sweeet giloooo HAHAHHAHA . dahdahh jagan nak lelebih ye Nana , Ezzad awak tuh nak letak mana ? Bak kata Aku Ezzad mesty aa dalam poket :)


Okayy kat sana bukan aku je gilooo dengan P E N K I D , tapi sejarah nye salah sorang mmbe team Aku memang dulu penah couple dengan P E N K I D :) so takde hal lahh dorang tuh kan . HAHAH tapi sekarang die dah lurus dah . Bak kata die sekarang dah minat kat lelaki HAHAHA. gilooo lah kau ni tehaaa . Tapi die excited jugak nampak P E N K I D yang cecomel kat sana tuh. Wahhh pantang dorang lalu , tersengih sengih macam kerang busuk je yang lelain HAHAH . Sumpah gilooo dah masa kat sana tuh . Tapi mase si Omarr yang mejadi pujagaan mase hari tuh tengah men kan Aku , adik adik netbal ngan bebudak yang len jerit jerit nama die .Last last die pandang .Auwww comell nye HAHAHHAHAH . tapi tak syok bila ada team mana tah sebok nyemak panggil panggil Omarr tuh . puiii lahh weyh .tak nampak ke awex die kat sini HAHAHA . Wahhhh perasaann niee -,- Nahhh Ezzad bace mampos kau gerenty die megamok tahap gaban HAHAH . rilex aa sayng, Baby gurau je niee :)


And ada lagy sorang membe aku ni HAHAH , nama die eka , dah minat kat sorang P E N K I D niee nama die pon jambu gila HAAHAH . NONI :) HAHAHAH sweet kan nama . bak kata eka tahi lalat kat pipi dia buad die sweet .Eeeeyuuuuu tah pape taste si eka ni :D tapi dorang nie sanggup pergy tego tanya nama semua lah bagai .Hakk tuuuiii aku yang excited ni takdola macam tuh .Malu ohh tapi dalam malu tuh Aku mahu HAHAHHA ayat tak bole bla weyh HAHAH :) aku kompem lepas korang bace niee mest pike bebukan kan kan ? hhhii rilex aa weyh Aku tak doo minat bebetol setakat suka tengok dorng tuh adala . Tahu tak P EN K I D niee buad aku suka sebab apa ?


* Dornag comel gilooo , kalo jadi lelaki Handsome tapi kalo jadi perempuan mesty lagy cantikkan ?
* Bak kata Teha , dorang nie memahami yela dorang kan gurl jugak tapi salah pilih jalan kan ?
* Bagy aku tak salah kawan ngan dorng tapi ingat dorng tuh sama je ngan kite,dan pasti kite bukn tok die.


Okayy now lega sikit bila dah cerita pasal Dornag nie HAHAH .Kadang kadang pike balik macam klakr kan ? Yela lelaki diciptakan untok perempuan .Tapi perempuan pilih jalan yang salah dan lelaki pon ada yang macam tuh. tapi lelaki jadi apa ehh ? Opss P O N D A N ehh ? AHHAH ituu lagi terokk doh kalo P E N K I D iee bole tahan comel nye , tpi P O N D A N memang muka mintak kaki aku je AHHAHHA :) next time aku cerita psal lelaki bertukar jadi permpuan plak lahh ehh , :)


Lagy satu nak bagy tahu aku tulis pasal nie bukan bermakna aku suka dengan pergaulan bebas zaman sekarang niee . Tak jugak dohh kalo bole taknak lahh kan ? Tapi terpulang pada memasing lahh . Kubor sesendirikan ?Aku just ingatankan je . And aku bukan nak kat P E N K I D okayy HAHAHA . Saya masih dijalan yang lurus bersama Superbad saya . iloveyou muah muah HAHAHAH :) tapi aku tak memilah lagsong kalo aku berkawan dengan dorang , Alah piek positif aa weyh dorang Gurl jugak kan .Apa adahal . Kawan jela tak matiii pon kalo korang kawan dengan dorang . Tapi ingat jaga batas , Inagt yang kite bukan bole kawen dengan die pon yang paling penting bukan bole buad anak dengan die pon kan ? AHAHHAH akhir nanty kite cari LELAKI jugak .Sebab itu lah fitrah manusiakan :0 Cehh wahh apa macam sronok tak degar Ustazah Nana berceramah ? AHAHA apa ? panas telingga ? so kau bole berambos sekrang AHHAH .atootot gurau jela . Okayy lahh nanty update lagy ehhh :D Salam :)


                                                                                                                                           By : Nana Bie :)

No comments:

Post a Comment