Monday, May 9, 2011

STUDY :D

Assalamualaikum kawan-2 . bagus tak bagus tak aku ? HAHAHHAHA . batak je an setakat bagi salam je punn :D Hari nie Selasa . Stress yang teramat lah kan . Mesti korang pelik kan ? yela aku ni manjang nak stress je AHHAHA . Datang bulan ke apa haa si nana niee , Opsss Sory ye HAHA aku stress sebab exam sudah Berkumandang . Ehh nana kau ingat azan ke haa ? HAHAHA . takdela saje nak bagi ayat lagi cantik kan kan ? Minggu nie start lah PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN  bagi tahun 2011 ini . Fineeee -,- aku dengan taktahu pape dengan exam tetba masok sekolah dah kene hadapi suma ini . GRRRR sapa lah yang tubuhkan peperiksaan ini . Menyusahkan hidup aku lahh .


Okayy tadi exam ACC . Fineeee aku jujo memang tak lah kan nak Pro dalam subject nie .Aku rasa lagi senag Add math yang kira-2 tuh dari Acc yang memang satu pon tak kan pernah masok dalam kepala hotak Cik nana kita nie :D Sebenarya tak susah mana lah tapi entah aa . Aku nak cakap pon taktahu macam mana kan kan HAHAHA . So malam tadi aku stdy sensorang jela dalam bilik kan  Bila datang je sekolah melangkah je dalam kelas pehhh membe-2 aku semua menghadap buku jee lah kan .Aku yang dah blurr ni dudok tempat aku and bukak lah buku. Karang aku tak stdy dorang cakap apa plak kan ? AHHAHAH . Aku pon tengok lah isi buku tuh and buad-2 tanya kenkawan aku hhiih .


Tapi-2 nak cakap satu benda lah kan . yang duduk sebelah , belkang, depan meja aku semua bole tahan aa subject acc tuh . So aku mengambil kesempatan ini .Ecehh ayat tak bole bla HAHHA . Aku tanya lahh pasal Acc kat sorang membe Aku nie :D nama dieee NAJA a.k.a TIMAH cantikk . Auwwww awesome takk nama die HAHAH .aku yang bagi tuh .Sebab die mempetikaikan nama kawan aku HAAHAH . nahhh amik kau nama paling sedap aku bagi . 
Haaaa nielahh timahh aku tuh HAHHA ,comey tak comey tak ? ehh mesty aa . Nie Baby dunie akhirat aku taw tak HAHAHHA :D Okay nak cakap Thanks naja sebab ajar aku tadi Acc . even sikit pon Sumpah aku  bole buad jugak exam tadi tuh . Thanks you so much Darling :D kalau tak de kau yang nak ajar aku tadi . Alamak nya bungkus lahh kertas exam tuh . Kompem 0 . Thanks again :D


Okayy so sekarng tengah free sebab minggu nie satu paper je :D yela Kiteorang bukan budak pandai nak amik fizik semua tuh . Kan-2 :D So exam start meinggu depan balik . And aku kene stdy banyak untok lulus exam ni , Aku janji lah beb aku buad yang terbaik :D that's my promise . So pada korng yang tengah exam tuh aku ucapkan good luck ye . Semoga berjaya . And wish me luck too :D kite sama sama berdoe semu=oga ia diberkati ALLAH . yedakk ?
Okayy now dah takde apa nak cakap . Dah blurrr gila . Nanti ada mase Update lagi xD 


                                                                                                                                                               By : Nana Bie :D

No comments:

Post a Comment