Friday, June 3, 2011

BOMOH .

hai , Assalamualaikum . hmm macam pelik tak tajuk blog aku kali ni ? kan kan ? erhhhh ==' ada lagikan manusia paling bodoh aa pakai bende bende macam ni ? Selama ni banyak degar cerita , laki tuh bomoh perempuan ni. then perempuan ni bomoh laki tuh . Ehh what the hell ? kau tak pike dosa ke kau buad ? pike sikit dosa mendukan ALLAH tuh memg tak kan terampun dosa kau wahai manusia yang bijak ) erhhh ==' ni yang tak bole ni aku jadi emo HAHAHHAHAHA :) . Encik mus sila tenangkan gf anda ni hihihihiih :D


Aku cerita ni sebab apa tahu ? tahu tak ? memg lah tak aku tak cerita lagi hahaha ==' finee tak lawak :D hmm benda ni memag dah kene dekat famly aku . Kakak sedara aku sendri kene . Kire kakak akulah kan ? then memang terkejut gilaaa babikkk lah bila die cakap die baru lepas sakit. then aku tanya kenapa . Barulah die nak cerita . Yes memang aku kenal laki tuh sapa. dekat je rumah die tuh. Kalo aku nak pergy bako skarang pon bole hahaha . Ganster ni taw tak hahaha :D


Sumpah memang tak caya habis bila laki tuh sanggup buad macam tuh dekat kakak aku. Mana tak nya muka baik dohhh . Tapi tuh lah jagan ingat luaran baik dalaman pon baik . kan kan ? Memang tak bole nak caye lah kau ni jantan ! Akak aku punya baik , setia dengan kau ,kau bole nak bomohkan die. Dahlah kau tinggalkan die macam tuh je. Then kau pergy bomoh die biar die sayang kau, ingat kau selalu smpai gngu stdy . Kepala hotak kau ? kau dah taknak dahla nak seksa budak tuhh pehal ? kau dulu pergi sekolah ustazah tak ajar ke benda benda tuh semua khurafat ? karag aku cakap kau bodoh kompem kau mrah !kan .


now sekarag kiteorang dah tahu hati busuk kau tuh macam mana . memang lepas ni aku selisih dengan kau ke kau tegor aku ke memag tak lah kan aku nak pandag muka kau tuh ! Sorry doh aku akan hina orang yang dah buad fmly aku macam tuh ! orang punya buad baik dengan kau layan kau baik tapi ni kau bagi . baguihhhh . Dalam akhirat nanty kau rasa lah balasan die macam mana ok ? Aku pasti kau akan melutot mintak maaf dekat kakak aku ! dan pada masa tuh baru kau tahu langit tuh tinggi ke rendah :) kepada laki tuh ,aku harap aku berubah lah jagan dok taksub dan bangga bangga kan gf kau. tak kemana semua tuh :) okay ?


KEPADA CAPITAL M saya : haa aawak jagan dok buad saya macam tuh plak , tahu siap aa awak ahahhahahahah . saya ni sayang awak ikhlas tahu,.takde nak bomoh bomoh ni. awak sendry kata hati yang pentingkan . IKHLAS :) sebab tuh saya sayang awak .muah-2 .loveyou so much bie .hihihiih .dah dah jagan dok megatal kat sini hahah,


Sorry lah ehh blog aku kali ni berunsur kan emo sikit. Sebab aku nak bagi penjaran kat sesape .jagan dok buad benda bodoh ni lah . Dalam kubur terbakar kau nanti tahu ? dosa yang dah sekrg ni bertimbun nak tambah lagi ke dengan benda denda khurafat jadah tuh . Orang buad baik kite balas baik ye sayang ? HAHAHAHA .okayy dah penat membebel . nanti nanti update lagi . byeee :)

1 comment:

  1. mmg jht r laki uh ..
    smpi aty die wat cm uh at akk sedare akk ..
    nk bmh wat pe ??

    ReplyDelete