Thursday, June 9, 2011

saia happy :)

Assalamualaikum :) okay dah berapa hari dah tak update blogkan . Takde idea lah. Otak aku jem gila lah cuti sekolah ni HAHAAHHA . almaklum lah cuti sekoah kan , merehatkan otak .Ni kalau cikgu bagi kargan sur buad pon aku blur ,sumpah takde idea. Bila nak abis sekolah ni haaa ? bapak lama aku dah malas nak amik exam HAHAHHA :) cakap pasal sekolah teringat Mus cakap *bljar leklok taw then aku pon cakap insyallah :) . atototo tweeettt nyeee HAAHAH . ehh jeles ? pergy mati lah kisah plak saya .hohohoh *kejam :) Okay aku update ni sebab ada beberapa orang mintak aku update , ehh rindu nak degar aku mmbebel heh ? HAHAHHA poyo betol lah minah ni . :D


Okay now nak cerita semalam hang Ts . Sumpah ramai gila babikk lah . Okay aku bagun pagi tuh dikejotkan oleh si makhluk hidung bulat tuh (jaz) hahahha . semgat gila die kejut aku kan kan ? Then bagun je terus text Dekda suro die bgun , Tapi punya liat die nak bagun tahu lah hari-2 mimpi ahhaha :D Okay then siap-2 text semua dengan dorang lah kan pastu dekda begang sebab die lambt bagun tapi die yang kene tgu aku nagn jaz kat bustop AHAHHA . Sorry dekda slahkan bus doh macam haram lambat :D tapi peristiwa kat bustop sumpah lawak gila , ada sorang  mamat bagla ni macam babik pandag aku lain macam then soal siasat aku dudok mana . Aku bagitahu dorang ni bantai gelakkan aku HAHAHAH . Fineee weyh macm haram je hahahha .


Then dah pergy Ktm semua tunggu lah makhluk-2 yang lain kan kan. Gerak punya awal ,last-2 dekat pukol 12 baru smpai ts tuh haa. Tapi paling best sebab aku col banyak kali sayang aku tuh die tak angkat sah sah tido lagi kan ? Then tak kisah sgt lah sebab aku nak jumpa mmbe-2 dulu .smpai ts jejumpa geng baru aku SHADEN AMIE . Ya Allah sumpah die comel gila .Datng-2 dengan gaya gngster je HAAHHAHA , aku rasa nak pelok cium-2 je die kat situ taw takk. Tapi karang jaz ngan dekda jeles so tak jadi lah kan Kan HAHAHA *perasan Gila aku ni ==' Tapi sempat jugak amik gamba dengan budak pendek ni.Kesian die semua tinggi die je sorng comel sgt HAHHAHA . sebaik tak kene buli .atotototo Amie awakkk comellll Gilaa *jeles :D


then dah lepak-2 megtok orag semua (ya allah buruk nye pergai ahhaah) mus text die tugu kat lua . Kata nak pergy The Curve , yang dekda dah begang sebab aku nak tinggalkan dia ==' alah sorry Okayy HAHAHHA . cari Mus mase tuh mcm orang gila dah lah sensorg pastuh cari tak jumpa-2 last-2 jumpa jugak . Naik kereta terus gerak the Curve kan syang ? Pergy sana tengok Movie Karak . AHAHHAHA i miss the memory so much . Ehemmmm <3 shhhh diamm kte je yang tahu . HAHAHAH lpas tgok movie je dah dkat pkol 5 lebih balik sumpah jalan jem . Then bosan gila kan bie ? Tapi tak menahan bila mus merepk dengan nombor kereta orang-2 tuh ahahha . Bgok gila. syag-2 WGT apa? HAHAHAHA dah-2 shuhhhhh sat g datang gila lagi karang aahahaha . 


Tengah dok degar Mus merapu dalam kereta buad aku gelak dengan jem semua tuh ttbe nmpak kerete macam xcdent kat belah kiri .So tegok aa abang ni siap berpayung lagi yela hujan kan ttbe aku cakap dengan mus *bie macam nabil kan . Mus *a'ah lah , then gelak gelak dengan die HAAHHAHA . tapi sekali tgok balik mmg betol Nabil doh . Die siap dok lambai-2 kat org belkag aku lagi yang aku dengan Mus dok gelak-2 dala kereta hahaha.sayang rindu time tuh :( attoto gedik-2 niiiii :D Aku begang gila bila tuggu lampu traffic light tuh ,tah bila-2 nak hijau tah , yang dorg dok col-2 aku cakap tak ingt nak balik ke HAHAH sorry ye kawan kene tunggu aku .Bukan salah aku. salahkan aa kereta tuh sape suro banyak-2 dok jalan kat tmpat kiteorg nak jalan HAHAH okayy tipu :D
Gend Baru HAAHHAHAH . Aku jaz Amie and Dekda . Geng bahan orang dalam fb AHHAHAHAH

Iloveyou guys , RIndu nak membagang dalam fb HAHAHHA cerita semua nak blue je sengal :D

Okay gamba ni seberye ada patung kat sebelah tau tak HAAH .patung tuh bogel so burok sgt rupe nye aku crop lah HAHHA. jadi lah mcm ni. comel tak ? okay persan kbay HAHHA :D
dah lah aku dah penat nak mmbebel doh . takde idea HAHAHA . yang pasti cuti dah nak abs . babikkk aku nak cuti lagi lahh :( k aa nanti update lagy byeeeeee :)

No comments:

Post a Comment