Saturday, June 11, 2011

Heart 2 Heart .

Assalamualaikum :D erhh Gila tak gila update blog pepagi buta ni kan AHHAHAH :D actly tengah bosan sebab mus dah tido dulu . Pening kepla lah die lah kata , kalau tak memag aku yang tido dlu . Ni die plak , kiteorang memang selalu tebalik HAHAHHA . sweet tak sweet tak ? k fineeeeeee takkk . hmmm tengah-2 boring tadi aku try bukak youtube cerita HEART 2 HEART . YA ALLAH , sumpah sweet gila cerita tuh . Attototoot aku tengok cerita tuh aku sendry jeles tahu . Arhhhhh ==' sayang nak mcm tuh jugak. Bole tak bole tak ? kfineee gedik HAHAHah ;D


Nama hero tuh Pandu . How sweet lelaki ni ya allh geram nye aku HAHAHA . k awak jagan jeles ye :D sumpah muka die comel gila gila babiiikkk , tak caya pergy tengok sendry dohh. Aku sendry cair HAHHAHAH :D abis mus jeles lepas ni dah . Nama Heroin die plak indah :) OMG, sesuai gila dorang tahu tak . Arhhh aku dah mula nak jeles niiiii . Every morning dorg keluar sesama naik basikal tahu ? jalan satu taman tuh . alah sweet nye :( Mus ,saya nak macam ni bole > tak payah naik kereta lah kite naik basikal HAHAHAHHAA :D baru sweet dohhh . macam-2 lah aku ni . Bak kata Mus tak BERSYUKUR :D 


Yang paling sweet nye antara dorang ni bila Indah kene balik Jakarta .Then pandu plak kene pindah jakarta . then pandu taknak bagytahu dekat mana . Die cakap macam ni, degar taw taw , (kalau kite ada jodoh pasti kite jumpa lagi) sayanggggg :( tengok tuh sweet nye dorangggggg . HAHAHHAHA . terbukti jodoh dorang doh .satu sekolah akhrye . Tapi aku begang kat bf si Indah tuh ehh over gila dah pompan tuh taknak dahlah dok sebok gedik plak. Okayyy fine emo plak aku ni HAHAHAH :D tapi-2 yang sedih bila Indah xcdent :( tang ni aku tak bole tahan dah .layan perasaan aku HAHAHHA. menagis dah ni :( alahhhhh malu lah woii nana kau nagis pagi-2 ni :D sedihh doh :(


Indah xcdent then kesan nye die buta dan bisu . tapi bodoh sgt Bf die tuh lagsong tak amik tahu. Tuh lah lelaki bila cantik semua nak .Bila dah ada yang kurang je mesty larikan diri . Haa ni aku nak emo niiiii HAHHAHA. Mus awak jagan macam tuh okay ? syang nywa kan , HAHAH k aku tipu :D Tapi si pandu jugak yang jaga Indah . how sweet nye due orang ni :) aku nak lelaki macam pandu ni aa. Nanty aku sakit bole die jaga aku .Dan die akan mengeluarkan kata-2 yang sangat romantik .Auuuuwwwwwwwww <3 sumpah bahagia hidup aku ;D Bak kata kawan-2 die (biar mata gelap , tapi hati kite kene terang) HAHHAHAH takde kene mgne dengan aku :D


Tapi tapi tapi si pandu tuh plak sakit . sakit jantung dah tahu sakit pergy buang ubat kat tasik. Ehhh kau ni gila ke apa kalo kau mati sape nak jaga gf kau tuh :D kalau aku jadi Pengarah aku tak buad kau jadi sakit taw HAAHhA k dah aku tipu lagi *tetiba :D lepas indah dpat tahu pandu sakit die menjerit macam orang gila HAHAHHA sumpah lawak tapi die pergy rumah pandu degan hujan nye . kau tegokk orang buta pon tahu erti kasih sayang taw. kau orang semua ni apa yang tahu? tahu nak mainkan perasaan orang je . kan? ehh rilex-2 aku tak cakap koranglah cape yang terasa je HAHAAHAHAHA :D tapi sweet bila indah nak bunuh diri then pandu selmtkan . sweett syang :) Tapi akhirye pandu mati :( bodohh sapa buad cerita ni . baru nak happy ending taw . erhhh ==' die dermakan mata dekat indah :)


haaaa tengok yang ni . bila pandu berkata-2 .sumpah sweet habis .then bila die cium indah auwwww :( aku nak nagis HAHAHHAHA .k tipu :D

korang tak tengok lagi eh ? pergy lah tengok ke aku yang ketinggalan zaman sangt baru nak tengok HAHAHAH. dah-2 jagan nak gelakkan aku okay tumbokk karang :P Mus , kalau saya bute , macam indah tuh awak nak saya lagi tak? kalau saya tak sempurna macam indah tuh awak sayang saya lagi tak? kalau saya dah cacat macam indah tuh sayang awak kat saya berkurang ke ? :( sedih kan bila kite pike macam tuh . sape lah nak jaga aku nnti kalau mus tak jaga . AHHAHAHAH apa ke jadah nye merepek macam orang bodoh ni :D mus mus awak jawap taw apa saya tanya tadi . kalau tak merajok sepuluh hari. atotoototot sweet tak saya ? hahaha k gedikkkk :D oakyy lah dah malam dohhhh . nanti-2 aku membebel lagi . jagan rindu aku taw .*perasan :) byeee :)

No comments:

Post a Comment