Thursday, December 8, 2011

Assalamualaikum Blogger :) Cak!! Haa terkejut tak terkejut tak? HAHAHHAH! Gila lama aku tak update weyh blog ni! Kesian kau blog, berabuk tanpa dijaga :( Alallalala! sekarang aku update balik okay :D Korang mesti rindu aku kan? Mesty rindu nak baca cerita aku kan? Mesti rindu nak tengok blog aku yang cantik,comel ni kan ? HAHAAHHAHAH! K cukop nana, jangan nak merepek ehhh. Karang ada yang kene boooo karang ahhah! Aku banyak sangat cerita weyh, tapi disebabkan busy yang memanjang so taksempat nak tengok blog aku ni taw :) Tengok tak dah berwajah baru blog ni? Omgg cantikkk tak? HAHHAHA! Thanks to Lisa sebab dah edit , tukar gmba semua. Sorry Lisa I cerewet sikit taw :( so sorry my dear menyusahkan! Tapi die ni tersangat baik okay! Sayanggg you lisa :* . K now nak degar aku cerita tak? nak tak? hahha! K lets story :)

Cerita 1 : Weyh aku nak cakap someting ni, degar taw degar taw :D MERDEKA, MERDEKA , MERDEKA hahahahhaha! #batak :p no more schoool lagi dah lepas ni, uniform sekolah semua , woi dah bebas woi :D hahaahhah! sukanya aku! Tapi kan tapi kan aku dah rindu doh :( lepas ni takdapat nak lepak, gosip-2, ketawa, bahan-2 orang . Hmmmmmm rinduuuu nye nanti :( K cukop jngan gedik nanti FUAD marah! FUAD?? siapakah gerangan lelaki yang aku sebut-2 kan ni?jeng jeng jeng. Watlekkkk, nanti aku cerita hahahah! Habis je paper ekonomi asas harituh terus kua conteng-2 baju. Ya Allah kalo korng tengok baju aku tersangat cantik okay :D jangan jeles hahaha! selekeh lah kau nana :p Lepas tuh terus balik,siap-2 g Pullman,Putrajaya :D mandi pool. Tapi kesian fuad die jeles tak dapat ikot. Ehhh fuad? siapakah die sebenarnya? HAHAHHAH!sabar sabar. Nanti aku story :D habis mandi terus g almanda beli tiket wayang Ombak rinduuuuuuuuuuu :D merempit weyh ngan mmbe-2. Aku ngan nad je pompan, biase lah kiteorang kan gangster banyak orang jaga ahahhaha. K cukop :D
Sambungannya ..

Cerita 2 : Haaaa degar tak tadi aku asyik sebut nama FUAD? Korang perasan tak dekat Fb aku kan nickname aku Nana Bie, dalam kurungannya (NANAFU) . Apakah maksug NanaFu tuhh? Nanafu tuh ganbungan nama comel aku Nana dengan seorang lelaki yang dah berjaya rampas hati aku dari seorang lelaki yang dh tinggalkan aku frust menonggeng dulu ahhahahahhaha!alah yang dulu aku kemain frust smpai update sttus semua jiwng-2 tuh, update blog dengan lagu sedih, menagis nye lagi HAHHAHAHAH! Amboiii terserlah kebodohan aku masa tuh hahahahaha! Apa lah kau nana, adoiiiiiii! K Fuad ni lah yang dah berjaya ambil hati aku, Die tersangat caring okay! Kuat jeles, curiga memanjang dengan aku. Ya Allah aku taktahu asal die ni. lain dari yang len hahahahha! Saya sayang awak sorang jelah Fuad, awak jngan risau taw ;) K meh muah sikit mh Muahhhh :* Ehhh korang tutop mata, korang kan bawah umor hahahah!K cukop :D
Sambungannya lagi ..

Cerita 3 : K now pasal tiket Ombak rindu ? AKu sure Ombak Rindu ni dapat berjuta-2 lah hasil nya. Manjang penuh je kalo nak beli tiket! bencikkk aku -,- Hmm k rabu harituh aku g Alamanda, merempit ngan kekasih hati, Izz, Ijat ! Yelah Fuad mana nak naik Erl -,- HAHAHHAHA! AKu lupa daratan lah naik mto dengan die kan :D Tapi sumpah membazir aku rasa bawak dorang ni tengok cerita tuh. Lelaki apa dorang tahu pasal sedih-2 ni -,- Fuad boleh cakp boringggg! Arhh tahu lah asyik tengok aku je masa tuh ahhahahahahah! Lelaki-2 takfaham Akuuuu :D Balik Alamanda je lepak assalam dengan mmbe die, Kira mmbe aku jugaklah. Hensem dah scndle Nad ni dlu HHAH. Dulu tak hensem sekrg nampak baiklah jugak muka die. Alhamdulillah ahahahah! bogok kau nana , die baca mampus aku :D K cukop :D

# Sebenarnya aku banyak benda nak cerita weyh. Aku update blog ni pada malam tadi kalo korang nak tahu taw, 2 kali update 2 kali jugak lappy aku mati. WtF! Sekali tuh okay lagi ada jugak idea aku nak cerita lagi. Tapi dah ke duea kali die mati pergi mampus lah ahhahahah! Opss sorry :D So now aku akan bergiat balik nak update blog semua :) Jangan rindu rindu aku taw. Thanks pada yang sudi baca , Kalo sudi follow ahhh okay :) tinggalkan link kat shoutbox tuh taw taw cik adik, cik abang yang comel hensem ni :D Nanti I follow balik ahhahahaha! K jngan gedik Nana. Karang kene dush dushh HAHAH. K guys my mum dah bising dah . Jumpa nanti okay :) Take care blogger :) Assalamualaikum. 
                                                                                                          By : NanaBie'sF <3

No comments:

Post a Comment