Thursday, December 8, 2011

Update woi update :D

Assalamualaikum Blogger :) Haaaaaaaaaaaa terkejut tak terkejut tak? HAHHAHAH! Woi gila punya lama aku tak update blog aku yang cantik,comel ni :D kesian kan :( yelah takde sapa nak baca blog aku ni kan. Takde sapa nak suroh aku update blog lagi kan. Dah aa korang aku merajuk aa macam ni hahhaha! K tetiba emo :p Sorry guys aku lama tak update, bukan takde idea! Banyak bnde sebenarnya aku nak story. Terlalu banyak :) Tapi masa tak mengizinkan lah sayang , Almaklumlah budak SPM kan! Eheheheh! SPM ? aapa tuh weyhhh! Hello I dah habis sekolah okay! HAHHAHAHA! belagak nya kau nana -,- Selama Kembali Ke Sekolah wahai junior-2 kuuuu :) yang from 4 tahun ni next year jadi senior jngan nak kerek-2 sangat muka. Gua tahu gua kasi pecah ahahhaha! Bapak kecoh minah ni ahahha! Aku nak cerita ni. Nak degar tak nak degar tak? K lets story :D

Cerita 1 : Seperti yang korang dah tahu, no more school no mre uniform sekolah. no more keje sekolah! Wahhh bahagia nya hidup aku lepas ni! hahahah! Tapi kan tapikan aku dah mula rindu sekolah :( sedihhh nya lepas ni dah tak boleh nak lepak nagn mmbe-2 macam dulu! lepas ni nak gosip-2 dengan sapa lagi. FUAD ? eh siapa plak fuad ni? Jeng jeng jeng ahhahaha! tungggguuuuu. Nanti gua cerita sama luuu haa! Now kasi abis ini cerita :D K lepas je habis paper ekonomi asas tuh dengan bersemgat je kua dewan and pergi kntin smbil jerit MERDEKA, MERDEKA , MERDEKA ! hahahahah! punay excited, dengan conteng-2 baju, tudung. Amboi kau nyah, kalo kau tengok baju aku masa tuh tak rupa uniform sekolah dah ahahahha! Lepas habis conteng-2 balik tukar baju pergi Pullman,Putrajaya :) Oh god, yang ni excited okay, pergi mandi pool dengn mmbe-2. Aku dengan nad je perempuan . K memang syookkk. Kene buli dengan budak-2 laki hahaha! lpas tuh pergi alamanda,tempah tiket Ombak rinduuuuuuu :D 
sambungannya ....

Cerita 2 : Haaaaaa cakap pasal FUAD tadi. Siapakah gerangan nya lelaki yang aku sebut-2 kan tadi? Popular sangat ke die? HAHAHHAH! K dia adalah satu-2 nya lelaki yang dah berjaya rampas hati aku dari lelaki yang dah tinggalkan aku dulu T.T alah yang dulu aku frust smpai sedih memanjang kat Fb, update blog semua tuh! Terasa kebodohan aku disitu ahhah!Sebaik kau sedar Nana :D K Thanks fuad awak dah pulihkan semangat saya. Saya sayang awak sangat-2 :) Awak lah satu-2nya orang yang saya ada sekarang :) Tapi die ni kuat cemburu. Aku kenkadang rasa nak hentak je die ni! Sebaik aku sayang kalau tak habis dah. HAHAHa waaa banyak langsi ni minah. Kejap lagi fuad baca mampus aku ahahhahah! Semoga trajedi buan sembilan harituh tak berulang lagi dengan aku and fuad ni :) aku nak jaga die . AMIN :D
sambungannya lagi ...

Cerita 3 : K sambungan beli tiket Ombak Rindu tuhhh :D kite pergi dengn fuad, Izz, Nad, Ijat, Wawa and Adik ipar Nad ahhaha! K sebenarnya aku dah tengok dah cerita tuh. First tengok boleh lah lagi menangis lah semua lah . Tapi yang secong ni takde feel langsong! Yang fuad dengan ijat dah cakap cerita tu bosan. Rugilah bawak korang ni -,- HAHAHHAH! Hmmmmmm Masa kat Alamanda tuh jugak dapat jumpa Abang-2 kfc. Omggg rindu gila kat dorang Okay! :D Harituh aku gila happy sangat2. Mana tak nye the whole day dengan kekasih hati. Tuh pon Fuad cakap dia tak puas jumpa aku. K syg nanti kita kawen kita 24 hours asyik bersama je taw hahah/. K aku gtal dah nak kawen :p jemputlah datang nanti taw ^.^ wekkk HAHAHHAHA! 

Haaa tengoklah ni ! sebelah kita baju biru tuh aa Fuad kekasih hati kita. Jeles tak jeles tak?Apaaaaa tidak? haaa bencikkk aa cemgini HAHHAHHAH! K merepek. sayang awak fuad . yang sebelah tuhlah ijat :D A.K.A Harry Potter Malaya hahah! 


No comments:

Post a Comment