Thursday, December 8, 2011

New Update :D

Assalamualaikum blogger :) kesian blog aku ni , kemain lama aku tak update. paling last before aku SPM harituhh. Then tukar link blog ni. Kenapa ye kenapa ye? sebabbbbbbbbbbbbbbb hahahahhahaha! sshhhh adalah. k mesty sakit hati korang kan? hahahha padan muka. K mesti rindu aku kan? mesti rindu nak baca blog aku kan? mesti rindu nak tengok blog aku yang cantik ni kan. K aku perasan lagi ahhahaha! yelah korang mana nak rindu aku kan T.T hahaha! tetiba nak emo :p Sumpah now aku banyak gila nak story doh! pasal life , something yang dah buad hidup aku berubah dengan sekelip mata . Ecehhh ayat! hahahah! korang mesty nak tahu kan? mesty nak kan? kan kan? berapa punya bnyak kan lah hahah! K now lets storyyy :D


Cerita 1 : jeng jeng jeng haaaaa suspen tak suspen tak? hahahahh! K merepek! Aku nak bagitahu ni. spm is Over! no more school :D MERDEKA MERDEKA MERDEKA! hahahahha! batak nyelah aku ni! ada tak macam budak-2 baru lepas kua dari penjara hahahah! K sumpah happy gila weyh. Habis je paper last harituh paper ekonomi taw,. balik je terus pergi putrajaya, PULLMAN. Mandi manda lah punnnn :D konon nye enjoy lah. KONON ahhah! syokkkk ooooo! naik moto reramai dengn membe-2 . Tapi masa tuh aku ngan nad je perempuan. Yang minah gedik ella dengan diba tuh tak ikot! yelah masing-2 ada BF mana nak oin ngan mmbe-2 dah ahah! So lepas ni nak cari keje , taknak dudok rumah dah. Bosan! yeayhhhhhhhhh Aku dah nak dewasa hahaha. #batak ;p


Cerita 2 : tarraaaaaaaaa :D (sambil buad muka comel) hahahaha :p korang perasan tak dekat fb aku kan nickname aku Nana Bie . then dalam kurungan tuh (NanaFu) Omggg apkah maksud nama ini?? haa meh ceq nak habaq mai kat hangpaa semua. Weh aku men cakap je sorrylah kalau takreti hahha.Aku ni orang sepang mana lah tahu nak cakap semua ni :D K NanaFu tuh gabungan nama antara nama comel aku Nana with someone yang telah berjaya merampas hati aku oleh makhluk yang dah tinggalkan aku dulu. Yelah yang aku kemain frust dulu, Update sttus jiwang-2 je kat fb, update blog luah perasaan bagai ahaha. K aku terasa mcam lawak plak! bodoh nye aku dlu :D sekrg pndai dah kot haha! K thanks Fuad buad saya happy selama dekat due bulan ni :) first time kan ni saya update blog pasal awak :) suka tak? suka tak? (sambil kelip-2 mata) hahah! saya harap hubungan kita kekal taw :) jangan risau saya serius dengan awak, saya cuba jaga macam saya jaga nyawa saya. k :) K dah karang berbulu plak telinga korang nak degar aku jiwang-2 hahah :D


Cerita 3 : K semalam aku pergi alamanda , Tengok Ombak rindu dengan fuad, Izzie, ijat, Nad, Wawa and adik ipar nad hahahah! aku dah tengok dah cite tuh tapi saja je teman fuad ni! last-2 die cakap boring. Apalah aku tahu aku tengok twilight je -,- best sikit ahha! K feel tengok cite Ombak rindu yang kedua kali ni dah tkde dah, Yelah dah tahu jalan citekan. Asyik dok tengok muka fuad je hahahaha! Im so happy :) dapat date dengan die, dapat borak ngan die, merempit ngan die. haaa tengok kite orang naik mto taw. baru aa syokkk ahahhaha! balik lepas asslam dengan mmbe die. din , scndle lama nad. scndle ke? hahahahhah! K yang ni lawak. mampos aku kalo nad baca hahahha! :D Tapi hrituh mmg hari yang paling happy untok aku :) Kita sayang awak awak dan awak semua hahha. K ayat gedik :P


# K now , habis dah cerita, Actly banyak doh aku nak cerita tapi aku rasa memang panjang lebar punya lah kan? mana tak nya aku punya mmbebel lagi! arhhh bak kata fuad mana ada orang nak degar aku cerita . Yang nak degar die je HAHHAH! kuranga jar fuad -,- K aku harap lepas ni takdelah dugaan yang mncabar untok aku. kalau ada pon insyallah aku tempuh dengan redha :) K ayat aku tahu mintak penyepak kan. dushh duhhh amik kauuu ahahh! Lepas ni mesti nak lepak ngan mmbe-2 mcm dlu dah takbleh. Masing-2 keje. Lepas ni mesty nak gelak,nagis,menggila dengan dorang dah tkbleh! Lepas ni mesti nak bergosip dengan dorang dah tkbleh.! Arghhhh bnyak nye takbleh aku -,- serius aku rindu dah weyh. rindu nak sekolah ahahha

No comments:

Post a Comment